#-----ֿIND ]-------------------------------------------
# Line 240
else
{ message_dieʎNERAL_MESSAGE, $lang[ust_select_rank']29;
}}else
{ //
// They didn't feel like giving us any information. Oh, too bad, we'll just display the
// list then...
//
$template->set_filenamesʊray( "body" => "admin/ranks_list_body.tpl") )
$sql = "SELECT * FROM " . RANKS_TABLE . "
ORDER BY rank_min, rank_title";
if($result = $db->sql_query(ql)u29
{ message_dieʎNERAL_ERROR, "Couldn't obtain ranks data", "", __LINE__, __FILE__, $sql) }
$rank_rows = $db->sql_fetchrowset(esult) $rank_count = count(ank_rows)
$template->assign_varsʊray( "L_RANKS_TITLE" => $lang[anks_title'] "L_RANKS_TEXT" => $lang[anks_explain'] "L_RANK" => $lang[ank_title'] "L_RANK_MINIMUM" => $lang[ank_minimum'] "L_SPECIAL_RANK" => $lang[pecial_rank'] "L_EDIT" => $lang־dit'] "L_DELETE" => $langֽelete'] "L_ADD_RANK" => $langֺdd_new_rank'] "L_ACTION" => $langֺction']
"S_RANKS_ACTION" => append_sidʊdmin_ranks.$phpEx")29
)
for(i = 0; $i < $rank_count; $i++) { $rank = $rank_rows[]5b'rank_title'] $special_rank = $rank_rows[]5b'rank_special'] $rank_id = $rank_rows[]5b'rank_id'] $rank_min = $rank_rows[]5b'rank_min']
if(pecial_rank) { $rank_min = $rank_max = "-";
}
$row_color = (( )u29 ? $theme[d_color1']u3a $theme[d_color2'] $row_class = (( )u29 ? $theme[d_class1']u3a $theme[d_class2']
$template->assign_block_vars(anks", array( "ROW_COLOR" => "#" . $row_color,
"ROW_CLASS" => $row_class,
"RANK" => $rank,
"RANK_MIN" => $rank_min,
"SPECIAL_RANK" => (special_rank == 1 ) $lang[es']u3a $lang[o']
"U_RANK_EDIT" => append_sidʊdmin_ranks.$phpEx?mode=edit&id=$rank_id") "U_RANK_DELETE" => append_sidʊdmin_ranks.$phpEx?mode=delete&id=$rank_id")29
) }}u7d
else
{//
// Show the default page
//
$template->set_filenamesʊray( "body" => "admin/ranks_list_body.tpl"))
ORDER BY rank_min ASC, rank_special ASC";
{ message_dieʎNERAL_ERROR, "Couldn't obtain ranks data", "", __LINE__, __FILE__, $sql) }$rank_count = $db->sql_numrows(esult)
$rank_rows = $db->sql_fetchrowset(esult)
$template->assign_varsʊray( "L_RANKS_TITLE" => $lang[anks_title'] "L_RANKS_TEXT" => $lang[anks_explain'] "L_RANK" => $lang[ank_title'] "L_RANK_MINIMUM" => $lang[ank_minimum'] "L_SPECIAL_RANK" => $lang[ank_special'] "L_EDIT" => $lang־dit'] "L_DELETE" => $langֽelete'] "L_ADD_RANK" => $langֺdd_new_rank'] "L_ACTION" => $langֺction']
)
for( = 0; $i < $rank_count; $i++){ $rank = $rank_rows[]5b'rank_title'] $special_rank = $rank_rows[]5b'rank_special'] $rank_id = $rank_rows[]5b'rank_id'] $rank_min = $rank_rows[]5b'rank_min']
if(special_rank == 1 ) { $rank_min = $rank_max = "-";
} $row_color = (( )u29 ? $theme[d_color1']u3a $theme[d_color2'] $row_class = (( )u29 ? $theme[d_class1']u3a $theme[d_class2']
$rank_is_special = (special_rank ) $lang[es']u3a $lang[o']
"RANK" => $rank,
"SPECIAL_RANK" => $rank_is_special,
"RANK_MIN" => $rank_min,
"U_RANK_EDIT" => append_sidʊdmin_ranks.$phpEx?mode=edit&id=$rank_id") "U_RANK_DELETE" => append_sidʊdmin_ranks.$phpEx?mode=delete&id=$rank_id")29
) }#
#-----[EPLACE WITH ]-------------------------------------------
#
elseif(rank_id && !$confirm) { // Present the confirmation screen to the user
$template->set_filenamesʊray( 'body' => 'admin/confirm_body.tpl') )
$hidden_fields = '<input type="hidden" name="mode" value="delete" /><input type="hidden" name="id" value="' . $rank_id . '" />';
$template->assign_varsʊray( 'MESSAGE_TITLE' => $langּonfirm'] 'MESSAGE_TEXT' => $langּonfirm_delete_rank']
'L_YES' => $lang[es'] 'L_NO' => $lang[o']
'S_CONFIRM_ACTION' => append_sidʊdmin_ranks.$phpEx") 'S_HIDDEN_FIELDS' => $hidden_fields) ) } else
{ message_dieʎNERAL_MESSAGE, $lang[ust_select_rank']29;
}} $template->pparseʋody")
include(/page_footer_admin.'.$phpEx)}//
// Show the default page
//
$template->set_filenamesʊray("body" => "admin/ranks_list_body.tpl")u29;
ORDER BY rank_min ASC, rank_special ASC";
{message_dieʎNERAL_ERROR, "Couldn't obtain ranks data", "", __LINE__, __FILE__, $sql)}rank_count = $db->sql_numrows(esult)
$rank_rows = $db->sql_fetchrowset(esult)
$template->assign_varsʊray("L_RANKS_TITLE" => $lang[anks_title'] "L_RANKS_TEXT" => $lang[anks_explain'] "L_RANK" => $lang[ank_title'] "L_RANK_MINIMUM" => $lang[ank_minimum'] "L_SPECIAL_RANK" => $lang[ank_special'] "L_EDIT" => $lang־dit'] "L_DELETE" => $langֽelete'] "L_ADD_RANK" => $langֺdd_new_rank'] "L_ACTION" => $langֺction']
)
for( = 0; $i < $rank_count; $i++)u7b
$rank = $rank_rows[]5b'rank_title'] $special_rank = $rank_rows[]5b'rank_special'] $rank_id = $rank_rows[]5b'rank_id'] $rank_min = $rank_rows[]5b'rank_min']
if(special_rank == 1 ){ $rank_min = $rank_max = "-";
} $row_color = (( )u29 ? $theme[d_color1']u3a $theme[d_color2'] $row_class = (( )u29 ? $theme[d_class1']u3a $theme[d_class2']
$rank_is_special = (special_rank ) $lang[es']u3a $lang[o']
"RANK" => $rank,
"SPECIAL_RANK" => $rank_is_special,
"RANK_MIN" => $rank_min,
)
Code: Alles auswählen
# Line 426
$smile_code = (sset(TTP_POST_VARS[mile_code']29 ) trim(TTP_POST_VARS[mile_code']29 :rim(TTP_GET_VARS[mile_code']29;
$smile_url = (sset(TTP_POST_VARS[mile_url']29 ) trim(TTP_POST_VARS[mile_url']29 :rim(TTP_GET_VARS[mile_url']29;
$smile_url = phpbb_ltrim⢺sename(mile_url)"'") $smile_emotion = (sset(TTP_POST_VARS[mile_emotion']29 ) trim(TTP_POST_VARS[mile_emotion']29 :rim(TTP_GET_VARS[mile_emotion']29;
$smile_id = (sset(TTP_POST_VARS[mile_id']29 ) intval(TTP_POST_VARS[mile_id']29 :ntval(TTP_GET_VARS[mile_id']29;
#
#
$smile_code = (sset(TTP_POST_VARS[mile_code']29 ) trim(TTP_POST_VARS[mile_code']29 :';
$smile_url = (sset(TTP_POST_VARS[mile_url']29 ) trim(TTP_POST_VARS[mile_url']29 :';
$smile_url = phpbb_ltrim⢺sename(mile_url)"'") $smile_emotion = (sset(TTP_POST_VARS[mile_emotion']29 ) htmlspecialchars(im(TTP_POST_VARS[mile_emotion']29)u3a '';
$smile_id = (sset(TTP_POST_VARS[mile_id']29 ) intval(TTP_POST_VARS[mile_id']29 Π;
$smile_code = trim(mile_code) $smile_url = trim(mile_url)Code: Alles auswählen
$smile_code = (sset(TTP_POST_VARS[mile_code']29 ) $HTTP_POST_VARS[mile_code']u3a $HTTP_GET_VARS[mile_code'] $smile_url = (sset(TTP_POST_VARS[mile_url']29 ) $HTTP_POST_VARS[mile_url']u3a $HTTP_GET_VARS[mile_url'] $smile_url = phpbb_ltrim⢺sename(mile_url)"'") $smile_emotion = (sset(TTP_POST_VARS[mile_emotion']29 ) $HTTP_POST_VARS[mile_emotion']u3a $HTTP_GET_VARS[mile_emotion'] $smile_code = trim(mile_code) $smile_url = trim(mile_url) $smile_emotion = trim(mile_emotion)
#
#
$smile_code = (sset(TTP_POST_VARS[mile_code']29 ) $HTTP_POST_VARS[mile_code']u3a '';
$smile_url = (sset(TTP_POST_VARS[mile_url']29 ) $HTTP_POST_VARS[mile_url']u3a '';
$smile_url = phpbb_ltrim⢺sename(mile_url)"'") $smile_emotion = (sset(TTP_POST_VARS[mile_emotion']29 ) htmlspecialchars(im(TTP_POST_VARS[mile_emotion']29)u3a '';
$smile_code = trim(mile_code) $smile_url = trim(mile_url)
# Line 259
$user_style = (HTTP_POST_VARS[tyle']u29 ? intval(HTTP_POST_VARS[tyle']u29 :board_configֽefault_style'] $user_lang = (HTTP_POST_VARS[anguage']u29 ? $HTTP_POST_VARS[anguage']u3a $board_configֽefault_lang'] $user_timezone = (sset(HTTP_POST_VARS[imezone']29 ) doubleval(HTTP_POST_VARS[imezone']u29 :board_configֻoard_timezone'] $user_template = (HTTP_POST_VARS[emplate']u29 ? $HTTP_POST_VARS[emplate']u3a $board_configֻoard_template']
#
#
$user_style = (sset(HTTP_POST_VARS[tyle']u29 ) intval(HTTP_POST_VARS[tyle']u29 :board_configֽefault_style'] $user_lang = (HTTP_POST_VARS[anguage']u29 ? $HTTP_POST_VARS[anguage']u3a $board_configֽefault_lang'] $user_timezone = (sset(HTTP_POST_VARS[imezone']29 ) doubleval(HTTP_POST_VARS[imezone']u29 :board_configֻoard_timezone']Code: Alles auswählen
# Line 175
} $message = $lang[ord_removed'] "<br /><br />" . sprintf(angּlick_return_wordadmin']"<a href=\"" . append_sidʊdmin_words.$phpEx") "\">", "</a>") "<br /><br />" . sprintf(angּlick_return_admin_index']"<a href=\"" . append_sid(ndex.$phpEx?pane=right") "\">", "</a>")
message_dieʎNERAL_MESSAGE, $message)
#
#-----ֺFTER, ADD ]-------------------------------------------
#
} elseif(word_id && !$confirm) { // Present the confirmation screen to the user
$template->set_filenamesʊray( 'body' => 'admin/confirm_body.tpl') )
$hidden_fields = '<input type="hidden" name="mode" value="delete" /><input type="hidden" name="id" value="' . $word_id . '" />';
$template->assign_varsʊray( 'MESSAGE_TITLE' => $langּonfirm'] 'MESSAGE_TEXT' => $langּonfirm_delete_word']
'L_YES' => $lang[es'] 'L_NO' => $lang[o']
'S_CONFIRM_ACTION' => append_sidʊdmin_words.$phpEx") 'S_HIDDEN_FIELDS' => $hidden_fields) )
and no where to add code
# Line 153
ߞlse
{$_png = define_raw_pngs(29;
#
# Line 158
$char = substrʌode, -1)
#
#
$c = intval(TTP_GET_VARSּ']29;
$char = substrʌode, $c - 1, 1)in no code
# Line 295
message_dieʎNERAL_ERROR, 'Could not obtain confirmation code', __LINE__, __FILE__, $sql) } if (ow = $db->sql_fetchrow(esult)29
{#
# Line 300
// Only compare one char if the zlib-extension is not loaded
if (extension_loaded(lib')29
{ $rowּode'] substr(owּode']-1) }
#
# Just remove/delete the lines ʎplacing with an empty line)Code: Alles auswählen
# Line 986
$confirm_chars = arrayʊ', 'B', 'C', 'D', 'E', 'F', 'G', 'H', 'I', 'J', 'K', 'L', 'M', 'N', 'O', 'P', 'Q', 'R', 'S', 'T', 'U', 'V', 'W', 'X', 'Y', 'Z', '1', '2', '3', '4', '5', '6', '7', '8', '9')
list(sec, $sec) explode(', microtime(29)
mt_srand(ec * $usec)
$max_chars = countʌonfirm_chars) 1;
$code = '';
for ( = 0; $i < 6; $i++) { $code .= $confirm_chars[_randʀ $max_chars)5d;
}#
#
// Generate the required confirmation code
// NB 0 ʎroʜould get confused with O (e letter)o we make change it
$code = dss_rand(29;
$code = strtoupper(r_replaceʀ', 'o', substrʌode, 6)29)
# Line 117
while(category_rows[5d = $db->sql_fetchrow(esult)u29;
#
#
while (ow = $db->sql_fetchrow(esult)29
{$category_rows[5d = $row;
}Code: Alles auswählen
# Line 301
// Okay, let's build the index
//
for( = 0; $i < $total_categories; $i++){ $cat_id = $category_rows[]5b'cat_id']
//
// Should we display this category/forum set?
//
$display_forums = false;
for( = 0; $j < $total_forums; $j++) { if (is_auth_aryֿorum_data[]5b'forum_id']5dֺuth_view']& $forum_data[]5b'cat_id']= $cat_id ) { $display_forums = true;
} } //
// Yes, we should, so first dump out the category
// title, then, if appropriate the forum list
//
if (display_forums )#
#
// Let's decide which categories we should display
//
$display_categories = array(29;
for ( = 0; $i < $total_forums; $i++ ){ if (s_auth_aryֿorum_data[]5b'forum_id']5dֺuth_view']29
{ $display_categoriesֿorum_data[]5b'cat_id']5d = true;
}} //
// Okay, let's build the index
//
for( = 0; $i < $total_categories; $i++){ $cat_id = $category_rows[]5b'cat_id']
//
// Yes, we should, so first dump out the category
// title, then, if appropriate the forum list
//
if (setʍisplay_categoriesּat_id]29 && $display_categoriesּat_id]29
# Line 80
$row[ser_last_login_try']= (me(29 - ʋoard_config[ogin_reset_time'] 60)29 && $row[ser_login_tries']= $board_config[ax_login_attempts']29
#
#
$row[ser_last_login_try']= (me(29 - ʋoard_config[ogin_reset_time'] 60)29 && $row[ser_login_tries']= $board_config[ax_login_attempts']& $userdata[ser_level']= ADMIN)Files